Huisvuil - tussenkomst in de afvalkosten (Huisvuil) - Rechtenverkenner
Naar inhoud
Opgelet: de informatie in deze rechtenverkenner is niet meer volledig up-to-date.
We werken aan een nieuwe rechtenverkenner.
[ Uw postcode: Federaal niveau ]
Rechtenverkenner Uw postcode invoeren Druk deze pagina af
 

Huisvuil - tussenkomst in de afvalkosten

Een fout gevonden?
Klik hier en laat het
ons weten



Omschrijving

De gemeente Berlaar voorziet een toelage voor leefloongerechtigden, personen met incontinentie en erkende opvanggezinnen.

Voorwaarden

  • voor inwoners van de gemeente Berlaar
  • u behoort tot één van de volgende groepen:
    • leefloongerechtigden die in de loop van het jaar minstens 3 aaneensluitende maanden genoten hebben van een leefloon of financiële hulp van het OCMW;
    • personen met incontinentie;
    • erkende opvanggezinnen.

Aanvragen

Waar?

Gemeente Berlaar - Dienst Secretariaat

Hoe?

U moet uw aanvraag doen bij de Dienst Secretariaat voor 30 oktober van het kalenderjaar.

Bedrag?

25 euro wordt op de passende diftarrekening overgemaakt waarop het afgehaald huisvuil van de begunstigde wordt verhaald. (Een diftarrekening is een door de gemeente geopende rekening waarop kosten voor de ophaling van huisvuil worden aangerekend.)

Meebrengen

  • identiteitskaart;
  • leefloongerechtigden: attest voor de toekenning van het leefloon of financiële hulp van het OCMW;
  • personen met incontinentie: een doktersattest;
  • opvanggezinnen: een bewijs van erkenning van Kind en Gezin.

Contacteer

Organisatie Gemeente Berlaar - Dienst Secretariaat
Adres Markt 1
2590 Berlaar
Tel 03 410 19 19
Fax 051 68 79 33
Website Gemeente Berlaar - website
E-mail secretariaat@berlaar.be

Openingsuren: elke werkdag van 8u45 tot 12u00
maandag van 17u30 tot 20u00
dinsdag van 13u30 tot 16u30


De inhoud van deze fiche is opgesteld door medewerkers van de gemeente Berlaar.
Officiële benaming: Tussenkomst bij de ophaling van huisvuil.
Laatste update fiche: 21/08/2007.