Omschrijving
De gemeente Zwevegem geeft een aanvullende verbeteringspremie om bestaande woningen op het grondgebied van Zwevegem aan te passen aan de noden van inwonende ouderen.
Voorwaarden
- de Vlaamse aanpassingspremie ontvangen hebben
- geen gemeentelijke renovatiepremie/verbeteringspremie/aanpassingspremie voor hetzelfde gebouw ontvangen hebben in de voorafgaande 10 jaar
Aanvragen
Waar?
Gemeente Zwevegem - Dienst Woon en Leefomgeving
Hoe?
U vindt het aanvraagformulier terug via de website van de gemeente of u vraagt het op bij de dienst woon en leefomgeving.
U dient de aanvraag (ingevuld aanvraagformulier + kopie berichtgeving effectieve uitbetaling Vlaamse aanpassingspremie + kopie rekeninguittreksel als bewijs van effectieve betaling) in bij de dienst Woon en Leefomgeving binnen de 6 maand na definitieve toekenning van Vlaamse aanpassingspremie (datum van betaling vermeld op rekeninguittreksel telt).
Het College van Burgemeester en Schepenen beslist over uw aanvraag.
U ontvangt een brief over de beslissing.
Bedrag?
U ontvangt 25% van de toegekende Vlaamse aanpassingspremie.
Meebrengen
- De identiteitskaart
- Het aanvraagformulier met alle bewijsstukken
Bijkomende informatie
U raadpleegt het reglement van deze premie via de website van de gemeente.
Contacteer
De inhoud van deze fiche is opgesteld door medewerkers van de gemeente Zwevegem - Dienst Burger en Welzijn.
Officiƫle benaming: Aanvullende aanpassingspremie.
Laatste update fiche: 17/08/2016.